Tuesday, May 3, 2011

jalan-jalan cari makan : Yankies Hut, Bangi

salam....minggu lepas en. fb turun kl sebab nk blk kg...die smpai pun dah dlm kul 9 mlm jadi maya pun ajaklah g makan kt bangi..sebab mlm2 bangi hidup sikit kalo bab2 kedai makan ni drp putrajaya kul 10 mlm je dah mcm leh baring kt tgh jalan..hehheh....


pilihan maya ialah yankies hut sebab dah lameeeeeeeee sgt x g makan kerabu mangga die!! dulu selalu gak maya g mkn ngan cik pika..opss silap sekarang dah puan pika..hhehhe tp skung dah kureng g sebab masing2 dah bz lagi2 pika dah berkahwin...


sebelum ni maya pernah mkn dkt village view, bangi..tomyam die agak sedap tp bile mintak kerabu mangga trus hilang mood maya...sebab kureng sikit...sebab tu kali nie maya g yankies hut dgn harapan dptlah kerabu mangga tu...........


sampai sane pun dah lewat..tp heran la nape x ramai org erk?? owhh rupenye baru maya ingt maya pergi hari biase bkn hari minggu.....heehehhe lupe pulaks..duduk je kami pun terus oder tp yg plg kecewa nye hatiku hahahah rupe2nye kerabu mangga xde mlm tu...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en. fb muke kesian je kt maya...tp xpelah oder jelah yg lain lapar punya pasal..sob sob....


pic di pinjam dr en. google

pic nie maya ambil dr blog org....sje nk tunjuk view yankies hut ni cmne...


saje je pose sementara tunggu makanan...muke lapar nie!!

dah lame x g sini..byk perubahan yg die org buat..



paprik campur....sedap!
telur bungkus...(dah lame xmkn..sebab asyik oder telur bistik je)
oder kangkus belacan tp rase mcm kangkung ikan masin..masin gile..xsuke...dah la en. fb xbp makan sayur..jd terpaksela maya sorang abiskn..huhu
cendawan yankies hut a.k.a cendawan goreng..sedap sebab panas lagi mase mkn
yg nie xperlu diperkenalkan..tp pada yg xtau yg nie rice 
tomyam ayam...
butter prawn..suke sebab besar udang die
tembikai laici, mangga dan air suam
tadaaa!! ni semua menu kamiii.....lauk2 nie semua maya oder utk sorang makan je tau!!
tgk tu nampak sgt en. fb lapor benor...
makan dulu ye.......
akhirnya kami dpt habiskan semua makanan tu dgn jayanya!! hahah tp pic en. fb terbaring maya lupe nk ambk pulaks..hahha sian die kne abiskan...tp xpe die kurus..hahahha


alamat : maya xbp pasti alamatnye tp yg maya tau ia berdekatan ngan shell, soho dan rimbun klasik tp tempat die belakang sikit (agak tersorok)


suasana: tenang, luas dan byk tempat duduk..korang boleh pilih bersila atau duduk atas kerusi


harga: sederhana...normalla...


makanan: ade sesetgh tu kureng sikit tp keseluruhannye lulus...(sedap2 aku je bg komen) hahha


selamat mencuba ye..kalau teringin....


p/s: maya agak cerewet bab2 tomyam dan kerabu mangga sebab itu febret maya =)


lots of love
maya dhira







6 comments:

tat!n said...

wahh3,smngat tol ko update harini eh maya.hehe.maya nampak kurus.sweetttt..heee..

Sumayyah Nadhirah said...

hahah SEMANGAT lebih sebab bos xde..ahhaha..ko pn semangat bc hari ye? hahah tq.....heheh tq..xdela kurus sgt tp tq ahhahhahha

tat!n said...

arini smgt aku blogwalking lbeh skit la,hahaha..

Sumayyah Nadhirah said...

hhahaha sile la berjalan2 di blog2 ye..ahha

cendawanpink said...

aku pnh g sini..hehee..
best kn suasana die.. :)

Sumayyah Nadhirah said...

nad: a'ah tenang kn?