Friday, May 6, 2011

Happy Birthday Along.......dan Selamat Hari Ibu

Salam............pada 8 Mei nie terdapat due perkara yg bermakna dlm hidup maya...


AZHAN ABDULLAH A.K.A ALONG :

Selamat menjadi tua along!! tahun nie genap ko masuk dunia 3 series okey....aku sygkn ko sebab?? "ko kn abg!" hahah....
aku rembat gambar ko kt profile FB ko..oke jgn marah ye..sebab yg nie je aku nampak ko hensem sikit..yg lain x..hahahhaa
oleh kerana ko dah masuk 3 series..aku berharap sgt ko cpt kawen ye...xsabar nk makan nasi minyak dr ko nie..mmg ko akan ckp adik perempuan kene kawen dlu..tp lebih berkat kalo abg sulung mulakan dulu kn? kn? kn? sebab ape lg?? sebab aku xnk byr tol..

ko ngan angah same je 2 x 5 bukan betul sgt..kang bile aku nk kawen dlu dr korang..korang mintak tol kt en. fb..kesian kesygan aku tuh nnti..xde duit nk byr tol korang..yela masing2 demand fuhhhhh tinggiiiiiiiiiiiiii sorang nk kamera lagi mahal la..sorang nk motor R1 la..mmg x agak2 taste tu..bakal bini die pun x mintak cmtue okeyh...tunggu aku mintak dulu ye..hahahhaha

okeylah along aku mintak maaf kutuk ko ye..jgn marah nnti bertambah tua ko..hehhehe tp umi dah pernah kate dan berkali-kali kate "kalau along tu perempuan dah lama aku kahwinkn" hahhahah aku suke gile statement umi tu...lalallalalalal...see umi pun xsabar nk suh ko kawen dan yg penting dpt cucu...hahhah tp tahniah la along setelah hampir bp tahun membujang sekarang diri tu dah berbunga-bunga tahi ayam kembali....kerana munculnya cik dania.....kpd cik dania a.k.a bakal akak ipar..tlg jage along elok2 ye...(aishhh syahdu la pulak...hehhe)

hadiah?? cukup2lah hanya kasih syg yg mendalam dr aku kpd ko sbg hadiah hari jadi ko ye...hahahhaha

PN. ROHANA A.K.A UMI

sempena 8 Mei nie iaitu hari ibu..akak nk mengucapkan terima kasih umi kerana melahirkan akak..dan x lupa juga pada abah..... =)

Alhamdulillah akak bahagia sgt menjadi anak umi kerana umi jaga akak secukup, selengkap semualah sempurna...dan kaya dgn kasih syg.........umi jugaklah tempat kalau akak ade masalah, putus cinta dan lain2.........akak mintak maaf umi sebab mmg akak ade byk wt masalah dkt umi, selalu buat umi marah dan pening...

insyaallah akak akan cuba berubah menjadi lebih matang seperti yg umi dan abah harapkan...tp yg penting umi dan abah adelah best fenz akak sehingga akhir hayat....byk kenangan yg menyeronokkan ngan umi....umi ingt lagi x kalau kita nk gossip ape2? ahhaha along selalu geleng kepala tgk kte berdua kn?? mcm kwn2 bkn anak ngan mak...hehe bila akak soping pastiii kalau boleh nk tnye pendapat umi abah sebab umi abah taste mmg bgs =)

baru je td akak blk lunch...lepak2 tgk tv smbil makan kerepek pisang berbaring sebelah umi....yea! akak mmg suke suasana tu lagi2 kalau adik-beradik yg lain join sekali...mmg syok..dan yg paling penting umi terlalu cerewet dgn penampilan akak..umi sanggup wat ape shj utk akak xgemuk..hahah tp yg kelakar nye umi je yg bersungguh...akak? hehhe selalu melanggar pantang larang...sory umi.........

umi masak mmg sedap! tp malangnye akak langsung x reti masak..bkn xnk belajar tp virus M tu xhilang2...tp nnti akak belajar ye! janji! (tp tahun nk blaja tu jgn tnye bile) hehheh....

i love you 4 ever & ever!!!
sayangilah keluarga anda selagi mereka ada.............jika sudah pergi ke alam lain kita hanya mampu sedekahkan al-fatihan bg yg beragama islam............

lots of love
maya dhira



No comments: