Tuesday, March 8, 2011

gelagat si adam

salam...
ahad minggu lepas maya g rumah adam nk pulangkan kereta mak adam (umi su) yg maya pinjam + umi su mintak tlg kte org servis kan si oren tu...

dr rumah maya ke rumah adam ade la ambik mase 20min je.. sampai-sampai je adam dgn gaya yg comel tu berlari ke arah maya..rindulah kononnye..sedangkan baru bp minggu lepas jumpe..hehhe

masuk2..dgr suara upin-ipin kt tv...lah! si adam nie dok mabuk cerita kanak2 nie rupe2 nye...siap tunjuk kt maya sticker geng2 upin-ipin...kesebokkn adam tuh mengalahkan umi su yg ade kt dapur..sibuk benar bwk "kononnye motor" dia tu kehulu kehilir..hahhaha...

kalau korang nk tau..kt motor tu adam siap letak kunci lagi...konon2 kunci motor (sedangkan tu kunci dapur mak die) hahhaha...tp maya lupe lak nak snap pic tu...hahha tp mmg kreatif betul la bdk sorang nie...

gaya adam...sambil tgk cite upin-ipin

tempat alas makan tu mmg kte org dah xleh ambik...kalo kte org ambik adam mengamok...(nk tau adam mengamok cmne?? fuhhh tnyela sape yg dah pernah tgk) hehhe

ini pulak gaya park motor..dpn motor die tu ade sticker upin-ipin yg die tampal

khusyuk sgt tgk upin-ipin

kalau korang nk tau set kanak2 mcd (mainan, nugget & fries) yg ade dlm bakul tu  adam xmkn lagi dr hari sabtu..maya cuba mintak..tp dia mengamuk xbg..ish2 adam..bp lame ko nk perap? hehhehe


dah puas tgk tv lah tu..



gaya ape tu adam?? hahhaa

tukar baju..setelah wt "projek"....statik je duduk tu sebab ade pic upin-ipin kt paper tu...hhahahha

adam sgt nakal sekarang...tp maya tetap syg kamu....nnti bila adik dah lahir jgn buli adik tau!


lots of love
maya dhira



2 comments:

~♥ iella ♥~ said...

kayuh..kayuh..sambil berniaga....(nmpk tak dlm raga belakang tueee)


http://fadthnwan.blogspot.com/

Sumayyah Nadhirah said...

hahhhaha