Friday, July 13, 2012

Mudahnya Nak Lipat Baju Sekarang!

Salam semuaaa =) okey hari tu maya sje je usha milkadeal tp xsangka pulak terlekat gan satu promosi ni..hehhe..

Tadaaa!!


hahhaha pemalasnye kn??? tp sebb murah sje je beliii...


sebenarnye kalo dah tau konsep melipat baju
xyah pakai benda ni pun dah cun!!
aki dah teruja bila benda alah ni smpai kt umah
dia siap kata die nk bwk balik hostel!
hahah nk main2 la tu...

dah smpei pun...gedabak cmni die pos kt umah

belakang kertas tu ade lg mcm2 cara nk melipat
utk kemeja/seluar dan lain2


hasil aki buat sambil main-main hehhe syokkk

lots of love
maya dhira

4 comments:

Hustler said...

Aku jumpe menatam nih kat IKEA. ngeh ngeh ngeh

R.R.Z said...

please maya! beli mana! akak adalah manusia super malas wehhhh nk lipat baju..

mak akak pon da tau..de x pnah suruh akak lipat baju..

nak nak nak

Sumayyah Nadhirah said...

bdk degil: bp hengget kat ikea??

kak yana: heheh online shop...tp kwn kte si bdk atas tu kate kt ikea adeee...

Hustler said...

Tu la tuh masalahnyer, sebab penah jumpe nih kat IKEA, then belek2, dah tak tawu guna, letak balik, tgk2 maya beli, ropernyer lipat baju punyer pad, hahahaha.... (sumpah ta igt berapa harga)