Tuesday, June 19, 2012

Oversea!!!

Salam semuaa!!
korang teringin ke luar negara??
India, China, Turki or MALDIVES???

murah jeee jgn risauuu........
xcaya?? silah caya kerana korang semuaa mmg boleh jejak...

tadaaa!!!!!!

betul x maya ckp??

p/s: hujung minggu ni maya nk pergi Netherland lah! ehh silap Melaka....hhehehe

lots of love
maya dhira


15 comments:

Hustler said...

Nampak gaya, yang aku lom sampai cuma new zealand jek la... hahahaha

Sumayyah Nadhirah said...

wauu bgsnye ko tinggal 1 je..ahahhaha

Hustler said...

Hahahahahaha.... lau ikut pada gambo nih la... wakakakaka... yang paling selalu aku sampai, india ngan turkey, boleh kata ari2 lalu. netherland, france, maldives lau bosan2 sampai la sana, hahahaha... china ada 4 la kali, thailand sekali, UK tuh 2 kali, hahahaha... tinggal new zealand jek la tak sampai lagik.Wakakakakaka... giler kan?? hahaha (cerita macam ari2 nek flight!)

Sumayyah Nadhirah said...

perghhh kaye gile ko ni ha?? hahahhah aku pung xmampu hahahha

Hustler said...

Hahahahaha... kaya??? nek moto jek maya weh pergi.... lebam tak lebam la pungkoq weh.. hohohoho

Sumayyah Nadhirah said...

hahha mane keta turbooo ko? ahhaa

Hustler said...

Turbo??? Dah jadik TurboDO dah.... wakakakakakaka

Sumayyah Nadhirah said...

hahha sengal je ko ni...

Hustler said...

dah ko wat kelako... biler masa pulak aku punyer kereta turbo?? hahahaha

Sumayyah Nadhirah said...

aku tambah secukup rase je ahahha

Hustler said...

Hahahahahaha...boleh mengundang kekeliruan dan mitos kepada orang ramai tawu??

Sumayyah Nadhirah said...

hahha mano la aku tau sebb aku tgk keta ko bkn main seport rim itu ini..ingt turboooo

Hustler said...

Wakakakakakaka... Layan mekap jek Maya.... bukan ape, muke standard keter tuh, penah kena bahan ngan pakcik sniri, dia sakap "pakai smart, muke hensem, muda lagi, tapi pakai keter macam org tua" tuh yang sampai skang terngiang2 tuh... kihkihkih... so mekap je la cikit2.. hikhikhik....

tapi ada gak kadang2 dia jadik tubo maya, turboNGOk, wakakakaka

Sumayyah Nadhirah said...

wahhahah statment die membunuh! hahaa

Hustler said...

Kannn??? Tuh yang dendam sampai skang tuh.. hehehehe... mungkin bakal berubah rupa raya nih.