Monday, August 22, 2011

cite persiapan raya!

Salam....korang semua dah siap2 duit raye ke?? maya siap dah tulis nama kt sampul tau! ahahaha almaklumlah ramai sgt sepupu...nk mengharapkan along kawen ntah bile...angah langsung xnampak bulannye....hahhaha semua dok pas kt maya BILE NK KAWEN?? owhh tidakkk bukan sekarang ye....

bagi tu dgn ikhlas...jgn main tarik menarik lak haha
tapi sebenarnye syok gak bile ade anak sedare nie...tp wt mase ni maya terselamat lagi la sebb semua dok tolak same sendiri..(xnk kawen dulu katekn) hahahhah...tp bile tgk kwn2 ade anak sedare..ishh mcm jelez laks...nampak comeynye kalau ade org panggil kte "makngah ke maksu ke or mak ape2lah" betul x??

opss dah byk sgt tu maya terlari tajuk....hehhe bp bajet korang tok sorang budak erk?? leh x kalau die org komen maya nk jwb "sory dik akak nie mmg la keje..tp akak belajar gak soo duit raye tu diskaun la ye?" ahhahhaha (kalau boleh bg RM0.50 maya bg je kot...tp sile abaikan jgn nk kedekut sgt okeyhhh) ape salahnye kte sedekahkn pada bdkn2 musim raye nie..bukannye selalu...

pada yg sepatutnye bayar zakat..jgn lupe bayar ye...mmg sepatutnye anak perempuan sebelum berkawen dibawah tanggungjawab bapa....tp en. abdullah mengarahkan maya byr sendiri..sebb die kate maya bekerja..mmg boleh anak byr sendiri jika berkemampuan...............jgn lupe ye byr!!

tahun nie mcm biase gak...maya pulang ke kota bharu..name glemernye KB okeyh...hahahah seksanye la kalau naik keta ke KB nie almaklumlah musim raye kn? normalnyer kte akan mengambil masa lebih kureng 8jam utk sampai ke sane....tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii maya berani jaminlah bile nk dkt2 raye ni korang xakan sampai dlm mase 8jam kalau menaiki kereta...plg cepat pn sampai lebih kureng dlm 10 jam or 12 jam mungkin??


hahahah mmg sakit la punggung korang dlm tu....bak kate bdk2 "tdo bgn xsampai2 lg"....mmg muntah la kalo korang nk tgk cite dlm keta...ntah bp movie abis tp korang xsampai gak lg.....tp hati2 la sebb perjalan pulang ke kelate tu mmg agak mencabar...bg bdk2 yg baru nk reti bwk keta tu amaran dari maya "jgn nk berlagak nk potong2 keta org ye jika anda tidak cekap"

fuhh byknye yg maya membebel ni...mcm pesanan di jalanraya pun ade gak erk? bkn ape..mmg ade satu kemalangan di depan mata famly kte org sendiri masa perjalanan pulang ke kl dari KB...nntila maya update maleh pulak rasenye..

p/s: sedap je maya bg pesanan..maya naik burung merah ye hehhehe....

lots of love
maya dhira

2 comments:

MAEL said...

bgus pesanan maya 2.tp nK duit raya gak maya,,,kehkehkeh(,")

Sumayyah Nadhirah said...

ahhahha xlehhhhhhhhhhhhhh