Tuesday, August 23, 2011

aiskim basi??

salam...
minggu lepas pn. rohana kepingin mau mkn aiskim
(maya pn tumpang 2 kaki) hehhhe....siap sanggup tu ajak maya 
g care4 tok beli aiskim....die dah pesan beli 2 bekas...
satu yg mix nye strawberi, vanilla dan cokelat satu lagi terpulang pd maya
maya ni kureng sikit aiskim jd xtaulah nk pilih yg mane...

rupenye satu lg jenis aiskim maya beli nie
salah pilih la...sebbb aiskim basii?????
bile blk tu teruje nk mkn bukak2 mcm tu terkejutt!!
tp anak2 en. abdullah yg lain kate mmg style die cmtu...

maya mcm kepelikanss je sebb siap bau mcm basi kn
angah siap ckp alaaa biskut murah bkn oreo yg betulla tu..
jd pn. rohana x jd nk pi tukar esknye tu....

tp bile along dan aki bersemangat nk mkn...
masuk je mulutt...hahahhahahhahah PADAN MUKE KORANG!
xcaye....kn dah rugiii mmg betul2 basi la walaupn date expired lambat lg...




moral: tgk dulu sebelum beli 

p/s: renung-renungkan dan selamat beramal....

lots of love
maya dhira


4 comments:

cendawanpink said...

ait..cemane leh basi?
penutup die tbukak kot?

Sumayyah Nadhirah said...

xla..ketat la gak..aku rase ekon kt peti ais tu la

cendawanpink said...

ooo..kalo tak pon mesti cair je kot..ki3..tah laa..:D

Sumayyah Nadhirah said...

hahhah xdek maknenye cair..aku siap ketuk keras tau..ntah ape jd daaa...hhehe