Tuesday, August 23, 2011

ape dah jadi dgn area presint 2??

salam...
tengahari td maya berjalan kaki je dari opis maya
bangunan McD ehh silap MeCD (Menara Usahawan) tok ke pejabat pos
ade urusan sikit...turun je tgk..fuyooohhhhhhhh!!
mcm ade konsert la kt sini...ramainye manusiaaa....nk kate ade sale?? dah abis

jadi maya ngan fara berjalan la slow2 smbil mengusha ape yg ade
(nasib baik mendung xpanas sgt)...rupe2 nye ramaila manusia
yg maya rase bkn rakyat malaysia sedang berkumpul....fara kate ade yg bwk kayu????

owhhh sile abaikan statement tu ye sebb fara rabun....ntah betul ke x...
kalau salah dah jd fitnah hehhe......mase tu maya keadaan takut la gak sebb kang 
die org wt ape2 ke sebb maya asyik tangkap gambar je..

mase maya tgh jln tu ade 2 org mamat indon tu selamberk dek je
makan...perghhh (mungkin die org non-muslim kot) hehhe
sampai sekarang maya xtau ape yg terjadi...
yg penting kte doa xde huru-hara amin...








pakse cik fara posing hehee


canteknye suasana waktu nie...
lots of love
maya dhira


5 comments:

Pupel Liyana said...

manyak indun kan!!..

syasya said...

dorg nk renew ape tah kat imegresen tu..hehe dh lame kan dari bulan lepas lg dorg ni ade kat area sini..

Sumayyah Nadhirah said...

pupel: takut kn?
sya2: yeke? maya xprasan laks sebelum nie..tq info... =)

nuRuL said...

Now Jab. Imigresen tgh wat program 6P untuk para pendatang.
So, sbb tula kwsn area JIM tu banjir dgn warga asing.:))

Sumayyah Nadhirah said...

nurul: maya ade dgr gak tp xprasan bab tu..ahhaha tq2 =)