Wednesday, July 20, 2011

berbasikal sekitar putrajaya!!

salammmmm!! minggu lepas auh ajak maya & aki dan kwn2 opis auh g ronda-ronda naik basikal + bersenam di sekitar putrajaya...kte org tempah daripada zami kwn auh....satu kepale RM20...tp mmg berbaloiiii baloiiiii.

Saje je ambk pic..sementara tunggu kwn2 auh yg lain2



zami bwk kte ronda lebih kurang satu putrajaya la...daripada presint 9 (mampu milik) terus pergi ke presint 11 melalui terowong - ke presint 10 dan lalu jambatan - ke bulatan (tp mase lalu bulatan tu sampai taman botani mcm nk hujan jd kte org patah blk pergi ke parcel A) - ke masjid putra....dari situ kami teruskan perjalanan hinggalah ke picc...kemudian dr sane patah blk ikut jambatan kura2 (itu pnggilan maya hehe) sehinggalah bertemu ke jln ke presint 9 (mampu milik tu blk)...ehh korang paham x ape yg maya cite?? xpaham buat2 paham la ye.....hahahha



Seronok sgt sebb mmg keluar peluh nyelah!! syokk abis sambil menikmati keindahan lampu-lampu sekitar putrajaya....kalau korang berminat boleh hubungi:


shah
019-2341316
jebat_tuah80@yahoo.com

p/s: kalau korang sorang pun no hal...die org akan jage korang nyelah...tp plg syokk g grouplah...baru kecohh sikit...hehhehe dan maya lagi sanggup naik basikal mcm nie drp jogging...ahahhahah


lots of love
maya dhira


8 comments:

Hustler said...

Maya!!! Lau jenjalan lagik, ajak mawi boleh?? siyes teringin nak jenjalan nek beskal.. sebab nak beli lom ade bajet.. wuwuwuwuw... Nek moto jek, tak syok.. hehehe (umah kite da dekat la weh)

syasya said...

waaa....seronoknye!!!! rm20 bpe jam tu???k try la!

Sumayyah Nadhirah said...

mawi & sya : kalo kte nk g main lg nk join x?? ape2 kte hello2 yerrr

Hustler said...

Siyes nak, hahahaha... hello2 la, kompom nak pergi punya.. ngeh ngeh ngeh... siyes...

Sumayyah Nadhirah said...

okeyhhh nnti lepas pose la yer...aku nk gak..biar pengsan~ ahahahhaa

Hustler said...

Hahahaha.. pengsan tinggal jek tgh jalan.. hahahaha macam?/ kejam tak?

Sumayyah Nadhirah said...

hahhahah ko mmg kejammmm xnk aku ajak wkakakka

~ ciK koLIkuShoN (^_^)(^_^) ~ said...

nak g ugakkk.... hohoho