Saturday, June 4, 2011

lagu baru nera af9 - hatimu milikku

Salam...td maya tgk af9 pak nil kate bdk2 af 9 dah ade lagu sendiri jd maya search la kt youtube...maya jumpe lagu nera nie best gak jd jom layanz..........
 
Pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati
Pernahkah engkau mengertikan diriku ini
Betapa hebatnya cintamu
Memberiku sejuta pilu
Betapa agungnya asmaramu.
Membuatku terpaku

Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Di hatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan 
Ku cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatimu milikmu jua
Ku sayang padamu..
Kan ku abadikan di kau
Sewaktu kenangan yang manis
Yang tak mungkin aku lupa
Untuk selamanya

Kanku coretkan kenanganmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Di dalam hidupku ini

Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Di hatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan
Ku cinta padamu
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatimu milikmu jua
Ku sayang padamu..

Bagai bahtera
Dilanda badai
Gelora cintamu
Mengoncang jiwaku
Berombak mencari
Daratan yang damai
oh.. cintaku
oh..

Di sisimu aku terdiam seribu bahasa
Dihatiku bergetar sejuta rasa
Namun sukar untuk aku meluahkan 
Kucinta padamu..
ooohh.
Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku ini
Mungkinkah hatimu milikmu jua
Ku sayang padamu..

Kanku coretkan kenangananmu
Dalam sanubariku ini
Agar jadi yang terindah
Dalam hidupku ini
lots of love
maya dhira


No comments: