Thursday, May 3, 2012

Dinner at DOME Putrajaya

Salam...dah lame maya xupdate entry mkn2 kn??
mase hr pekerja hr tu en. fb dtg...maya dah book siap2 
tiket the avengers sebb takut full...

en. fb smpai pun dah mlm..jd kami ambk keputusan dinner area wayang je..
garden dah bohsan, tgi lembab..tibe2 baru perasan dome ni dah bukak sebelah tgi..
so g jelah sane..biasenye g mkn dome kt klcc...

mmg tenang kt situ..sje ambk tmpat kt luar..
takut en. fb nk berasap...(itu mmg aku xsuke)
lagipun mlm kn..cahaya lampu cantek je..suke tgk...
tp wifi die org xsediakan lg... =(

kami oder mkn dan melantak dgn cptnye...takut xsempat wayang...
sory gambar tarak ada sebb dah kebulur...hahaha

semua gambar ni aku rembat kt abg google ye:

mocha large RM13.50 - en. fb
pink guava RM12.50 - maya (agak cair ais byk sgtt)

catch of the day RM26.00 - maya
(sedapp ni taste maya!..biase mkn nsi lemak die je..sje try yg lain)
lasagne chicken RM23.00 - en. fb

gambar lebih kureng ni la...aku bkn penggemar kek sgt...tp ntah gedik
 tibe2 nk mkn manis mase ni imperial choc cake RM13.00
total termasuk tax : RM102.10

p/s: nape sesetgh entry makan aku xletak harga?? sebb itu entry aku perap...jd x ingt detail die hehehe

lots of love
maya dhira


No comments: