Thursday, August 2, 2012

akhirnya =)

Salam semua...
akhirnye penantian maya berakhir...
perfume yg maya tunggu dah smpai 

maya minta tlg kwn maya yg blaja kt france belikan
kebetulan die blk raya msia kali ni 
waktu lunch td maya g ambk kt dia di klia
sementara die transit blk kg halaman die


rasenye ini yg edisi terhad perfume dan losyennye....
maya suke bau die wanggiiii~
selalu tgk dan bau je..xbrani beli kt sini
mahal...sob sob...
tq mummy ajalalallal sebb ko yg mengingatkan 
aku kembali perfume ni....


p/s: selesai satu hantaran hehhe

lots of love
maya dhira

2 comments:

Cik Aja said...

Haha..tiba2 Nama aku terbabit..
Btw, tis is the latest one kan? Bau dia mmg sedap gilaaaa..
Aku sukaaa.. :)

Maya Dhira said...

aja: oihhh mummy zahin xtdo lg ke ape?? haaah aah yg ni limited edition rasenye la... yela mase ko update entry psl perfume ni aku mmc pernah dgr..rupe2nye ni ler perfume yg aku suke tp sengaja abaikan sebb sini mahal...fuhhhh~