Wednesday, October 31, 2012

Klinik Pergigian Mesra (Dengkil)



Salam semuaaa =) dah lame maya x menaip entry...byk idea tp kekangan masa + byk dugaan menimpa. Sehari sebelum hari raya korban..maya sakit tekak disusuli selesema dan demam tup tup sakit gigi pulak! mmg parah sebb xpernah kes sakit gigi waktu demam.

Akhirnye mengalah dgn bebelan parent..maya pn pergila ke klinik gigi...mula2 tu ingt nk pi gov tp takut ramai sgt org....maya g ke dengkil kwn maya kate "klinik pergigian mesra" murah dan xsakit...(mmg penakut bab2 jumpe dentist ni) mula2 mmg sesat barat rupenye klinik ni agak tersorok sikit.

Sementara tunggu nama dipanggil tu cuak siot!! bila dah panggil masuk tu dh menggelabah gile....muke cool muke cool! dan bila masuk tu aduh............................!! nape mcm hensem jer doc die ni??? sedangkan dah berumur? mase tu tibe-tibe pulak boleh terlintas yg ptt la bdk2 muda mcm maya suke lelaki berumur hahahhahah...mungkin karisma yg ade pd org berumur kot??

Bila dah ceritakan masalah maya doc pun cek..die kate xade masalah gigi maya mybe sebb xsihat tekanan tu die tarik sekali gan gusi tu je... dah alang2 kt sane maya terus buat scaling. 

Pd sape2 yg inginkan khidmat pergigian bolehlah ke klinik mesra ni sebb die org mmg mesra, doc pun okey =) hehehehhe 


alamat:

No. 5A Jalan Teratai
Taman Seri Dengkil
43800 Dengkil
Selangor Darul Ehsan
03-8768 9976

waktu operasi xingt sgt boleh kol terus kot kalo nk dtg tu...

lots of love
maya dhira


9 comments:

fiqkbe said...

x cabut skali ke? hehehe :P

Miss Tasantek said...

kau buat apa kat klinik tu? tampal gigi? cabut gigi? buat braces??

syieda said...

eh awak org dengkil? tu dekat ngan kampung saya tu.

Syiera Bucuk said...

haiii...jom join contest n lihat bpe ramai yg suka bergmbar dgn parents mereka....sayangilah ibu bapa kita & jom abadikan kenangan bersama mereka melalui hadiah menarik:)

http://syierahalf.blogspot.com/2012/11/contest-i-love-my-parent.html

Sumayyah Nadhirah said...

fiqbe: ooo takuttt nk cabut2 tu hehehe

syieda: nopela dear org putrajaya tp dengkil dkt gan putrajaya kn?

Miss Tasantek: aku dah pernah pakai braces soo xmooo la buat lg takut hahahah aku wt scaling je..ngiluuu

Miss Mya said...

salam,

awak buat scaling kat klinik ni berapa rm ye.. thanks

Maya Dhira said...

mya: xingt rase dlm 80 lebih gitue...tp xkn lebih 100 =)

Anonymous said...

tak silap ada 2 klinik gigi kat dengkil. klinik mesra doktor laki, klinik ria doktor perempuan...

Maya Dhira said...

yups ni mesra...kt bwh tu ade kedai2...kalau xsalah kedai runcit..